El Col·legi torna a estar en marxa.

Estem a les acaballes de l’any i s’albira un quadrimestre trepidant.

Per començar, el dia proper dia 25 hi torna a haver una conferència molt interessant sobre temes d’organització cooperativa.

Després, el dia 27 celebrarem el Dia de l’Agent Comercial a la Fira de Sant Miquel.

Ja al mes d’octubre, la Junta de Govern probablement convocarà les eleccions per a la seva renovació. Quan arribi el moment informarem de tot el procés per als qui estigueu interessats en presentar candidatura.

També al mes d’octubre podrem gaudir d’una altra conferència – col·loqui de la que ja us informarem, a més a més de, possiblement, un taller temàtic exclusiu per als Col·legiats.

Acabo aquí l’apunt, recomanant-vos que aneu revisant els diferents perfils del Col·legi.

L'adreça electrònica no es publicarà.