VIII Jornades de Portes Obertes

El passat 13 de novembre, al Col·legi hem realitzat les VIII Jornades de Portes Obertes.

Aquest any hem tornat a comtar amb els alumnes de l’Escola del Treball.

Aquest any hem començat amb la intervenció de la nostra Presidenta, Pilar Pàmpols, amb una xerrada sobre Que és el Col·legi d’Agents Comercials? Perquè un comercial es Col·legia?, hi han participat els alumnes de CFGM d’Activitats Comercials acompanyats per l’Alegria Sarrado, cap de departament i professora-tutora.

Per continuar amb una conversa amb En Paco Cerdà, Advocat i Conseller Delegat del Palau de Congressos La Llotja, també va ser Tinent de alcalde de Promoció Económica de l’Ajuntament de Lleida, sobre Emprendre a Lleida, hi han participat els alumnes de CFGS de Comerç Internacional, acompanyats per la Pilar Palau, coordinadora d’emprenedoria i professora.